zondag 9 december 2012

Sjaal en kraag inéén


DSC06097Net zoals het wolpakket van het mouwloos vestje, ben ik ook voor deze combi van wol en patroon geslaagd op de kreadoe van afgelopen oktober.
Ik heb het gekocht bij Krearijk uit Ermelo. De wol is van Online , type Linie 85 smash-duo. Helemaal leuk!
DSC06099
De kraagsjaal is gebreid met een dubbele draad op naald 10. En volgens de verkoopster heb je 4 bollen nodig. En ik weet niet of het aan mijn breien ligt of dat zij royaal rekenen, ik heb me toch echt aan het patroon gehouden, en ik hield ruim 1,5 bol over.
En omdat mijn dochter hem helemaal het einde vond “omdat hij zo lekker zacht is”, heb ik er dus ook nog een voor mijn dochter uit weten te halen.

DSC06118
Ik zit er voorlopig weer warmpjes bij.
Handtekening Blogsite roze

Geen opmerkingen:

Een reactie posten