woensdag 8 februari 2012

Nieuwe hobby: Haken!

Hoe ik er percies mee in aanraking gekomen ben, weet ik niet meer! Maar na wat avonden met youtube-cursussen en leerboekjes ben ik aan het haken geslagen en ben niet meer te stoppen. Althans, zo voelt het!

Na wat proefjes, heb ik de stoute schoenen aangedaan en ben aan een groter project begonnen:
Een tas! En wel volgens het model wat ik via http://www.raverly.com/heb gevonden waar ik op slag verliefd op ben geworden.

Ik heb hem wel 1,5 keer zo groot opgezet als aangegeven, omdat ik het ook als handtas wil gebruiken.
Een geweldige steek: de popcorn of zoals op het patroon: "raspberry".

Ik ben nu halverwege de tas en haak stevig door zodra ik de kans en de tijd krijg.

En omdat ik van die geweldige ideeen bij mede-bloggers en het leuk vind dat zij die delen: dacht ik, dit ga ik ook doen. Misschien kan ook ik andere weer creatieve input geven!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten