dinsdag 14 februari 2012

Een haakwerkje als kraamcadeau

Soms heb je dat: Een woord, een zin of een gesprek, waardoor je een ingeving krijgt, en direct weet je wat je met "de inspiratie" kan gaan doen.

Dit had ik afgelopen zaterdagmiddag. Dankzij Claire van "Haken en meer" http://hakenenmeer.blogspot.com/  waar zij een geweldige deken aan het maken is en dit ook graag wilde en nog geen bestemming voor had. Maar sinds zaterdagmiddag heb ik die wel. En wel voor een vriendin die net bevallen is van een kleine meid. Dus ik haastig aan de slag en had al snel dit starters-resultaat

Na nog een dag lekker bezig geweest te zijn ben ik uiteindelijk tot hier gekomen
Helaas was het inmiddels al wat later in de avond en een mijn duim was wat aan de "beurse kant" dus ben ik maar gestopt. Ik wil er nog een rand aan van z'n 10-12 cm zodat hij een mooie afmeting heeft voor op het aankleedkussen.

De volgende dag heb ik er een leuk "doe-het-zelf"-pakketje van gemaakt zodat mijn vriendin ook zelf nog wat kan freubelen in haar kraamtijd.

1 opmerking:

  1. Hij is super!! En het pakket is heel goed gebruikt. Aniet, late wij snel eens een middag of avondje haken!! Kus suus en jonna

    BeantwoordenVerwijderen